ទំនួលខុសត្រូវសង្គមសាជីវកម្ម

គម្រោងចំណេះដឹងផ្នែកហិរញ្ញវត្ថុ

Financial Literacy

ការលើកកម្ពស់ចំណេះដឹងផ្នែកហិរញ្ញវត្ថុតែងតែជាគំនិតផ្តួចផ្តើមដ៏សំខាន់មួយរបស់ធនាគារ។ ក្នុងនាមជាសមាជិកនៃសមាគមធនាគារនៅកម្ពុជា (ABC) ធនាគារបានប្តេជ្ញាចិត្តចំពោះគោលការណ៍ហិរញ្ញវត្ថុប្រកបដោយនិរន្តរភាពកម្ពុជាចំនួនប្រាំបួន ដើម្បីបង្កើនកម្រិតចំណេះដឹងហិរញ្ញវត្ថុរបស់ប្រជាជនកម្ពុជា។

ការបញ្ចូលការយល់ដឹងផ្នែកហិរញ្ញវត្ថុមិនត្រូវបានកំណត់ចំពោះដំណើរការបង្កើតគោលនយោបាយរបស់ធនាគារនោះទេ។ ធនាគារ ព្រីនស៍ ភីអិលស៊ី បានចូលរួមគាំទ្រធនាគារជាតិនៃកម្ពុជា (NBC) ដើម្បីបន្តបុព្វហេតុដ៏សំខាន់នេះ។ ការចុះផ្សព្វផ្សាយសាលាដល់ទីតាំងខេត្ត ដូចជាខេត្តកំពង់ចាម ត្រូវបានរៀបចំឡើង ដើម្បីចែកសម្ភារៈសិក្សាដល់សិស្សបឋមសិក្សា និងមធ្យមសិក្សា។

ធនាគារបានរៀបចំព្រឹត្តិការណ៍សាធារណៈនៅផ្សារទំនើប AEON II ដើម្បីចាប់ផ្តើមយុទ្ធនាការរបស់ខ្លួន “ខ្ញុំ និងលុយរបស់ខ្ញុំ” ក្នុងគោលបំណងអប់រំប្រជាជនកម្ពុជាអំពីការគ្រប់គ្រងហិរញ្ញវត្ថុ។

ប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមគឺជាបណ្តាញមួយផ្សេងទៀតដែលធនាគារបានប្រើប្រាស់ក្នុងគោលបំណងដើម្បីឈានទៅដល់ទស្សនិកជនកាន់តែទូលំទូលាយ។ តាមរយៈទំព័រ Facebook របស់ក្រុមហ៊ុន ឈុតវីដេអូអប់រំខ្លីៗជាច្រើនត្រូវបានបង្កើតឡើងដើម្បីផ្តោតលើគំនិតសាមញ្ញចំនួនបួន ដែលមិនទាន់យល់ច្បាស់៖ ការរកប្រាក់ចំណូល ការសន្សំ ការចំណាយ និងការផ្តល់ប្រាក់កម្ចី។ វីដេអូឃ្លីបទាំងនេះគឺជាផ្នែកនៃកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងកាន់តែខ្លាំងក្នុងការផ្សព្វផ្សាយជាសាធារណៈអំពីសារៈសំខាន់នៃចំណេះដឹងផ្នែកហិរញ្ញវត្ថុ។